بازی‌های سبک پلتفرمر طرفداران خاص خود را دارد و عده زیادی با پریدن از روی یک سری موانع و رد کردن نقاط خطر بسیار هیجان‌زده می‌شوند. دراین‌بین بازی‌های خوب زیادی وجود ندارد و یکی از آن‌ها که نامش بیشتر از رقیبانش می‌درخشد اما Super Lucky’s Tale نام دارد که از انحصاری‌های مایکروسافت است و استودیوی نام‌آشنای Playful Corp زحمت ساخت آن را به دوش کشیده است. روباه جوان و خوش‌قیافه ما به شهر بازگشته است و می‌خواهد تعطیلات تابستانی توریست‌ها را قبل از نابودی آن توسط یک سری آدم‌های بد نجات دهد. از روی موانع بپرید و سکه‌ها را بالا بکشید و ساعات مفرحی برای خود بسازید.

گیم پلی بازی Super Lucky’s Tale ساده و سرراست است و تعدادی دشمن و تله جلوی راه شما قرار دارند و باید به‌خوبی مواظب آن‌ها باشد و البته که تمام تمرکز شما باید روی مسیر باشد و اینکه خدای‌ناکرده به پایین سقوط نکنید که باید دوباره این مسیر را بپیمایید. این بازی افراد کم سن و سال‌تر را مدنظر خود قرار داده است و به همین دلیل تله‌ها و موانع ساده‌ای را پیش خودخواهید دید و به‌عنوان یک بازی پلتفرمر درگیر بخش‌های سختی نخواهید شد. انحصاری‌های مایکروسافت معمولاً به شوتر و ریسینگ خلاصه می‌شود و حالا که یک پلتفرمر جالب از دل آن بیرون آمده است، باید آن را به فال نیک گرفت و یک‌راست به ماجراجویی‌های این روباه خوش‌سیما رفت و چندتایی بالا پایین پرید و اوقات خوشی را سپری کرد.

هدف اصلی در بازی نجات دادن کتاب قرن‌هاست و این کتاب تمام دنیا را در برگرفته است و جان تمامی شخصیت‌ها به این کتاب بستگی دارد. آنتاگونیست بازی از سوی دیگر گربه‌ای به نام جینکس است که می‌خواهد کتاب را بد و به اهداف مخربش برسد. کار سختی در زمینه روبه‌رو شدن با آدم‌های این جینکس خانه‌خراب خواهید داشت. Super Lucky’s Tale شباهت‌های زیادی به بازی‌هایی مانند Super Mario 64 و Crash Bandicoot دارد و قشر غیرحرفه‌ای ژانر پلتفرمر را هدف خود قرار داده است. مایکروسافت تمام تلاش خود را برای ساخت یک بازی فوق‌العاده به خرج داده است و پاداش تلاش خود را نیز با دریافت امتیازات خوبی از منتقدان دریافت کرده است. اگر از طرفداران سبک پلتفرمر هستید، این بازی را از دست ندهید.


گیم پلید بازی ,super ,پلتفرمر ,کتاب ,tale ,lucky’s ,super lucky’s ,lucky’s tale ,قرار داده ,انحصاری‌های مایکروسافت ,بازی super ,بازی super lucky’s منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گشنیز | وبسایت آموزشی و تفریحی تله مشاور | مشاوره تحصیلی خانواده ازدواج جنسی بهترین سایت فروش اسکنر تصویری konkoorstore ستاک فناوری ویرا معرفی کالا فروشگاهی